Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІртищева, І.О.-
dc.contributor.authorСтегней, Маріанна Іванівна-
dc.contributor.authorКрамаренко, І.С.-
dc.contributor.authorПопович, О.П.-
dc.date.accessioned2024-09-23T09:06:17Z-
dc.date.available2024-09-23T09:06:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11722-
dc.descriptionІртищева І.О., Стегней М.І., Крамаренко І.С., Попович О.П. Формування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі регулювання сфери торгівлі. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2024. № 5. - С. 6-10.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність та особливості формування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі торгівлі. Зазначено, що ринок електронної торгівлі в Україні та світі зростає високими темпами, що стимулює суб’єктів електронного бізнесу формувати і розвивати трансферний потенціал як базову умову забезпечення конкурентоспроможності та адаптації до змін на відповідному ринку. Встановлено, що трансферний потенціал – це здатність компаній або організацій, що працюють в сфері електронної комерції, передавати свої ресурси, технології, знання, інновації або капітал між різними сегментами бізнесу, регіонами або ринками, що є ключовим фактором для росту, масштабування і підвищення конкурентоспроможності на глобальному рівні. Основні елементи трансферного потенціалу в е-бізнесі включають: технологічний трансфер, зосереджений на впровадженні та адаптації передових технологій, таких як ШІ та блокчейн; трансфер знань та компетенцій, що передбачає обмін досвідом і розвиток персоналу; трансфер капіталу та ресурсів, який охоплює розподіл фінансових ресурсів і оптимізацію ланцюгів постачання; трансфер клієнтської бази, спрямований на залучення та утримання клієнтів у різних регіонах і платформах; міжнародний трансфер, що включає адаптацію бізнес-моделей і продуктів для глобальних ринків і використання міжнародних мереж постачання для розширення ринків. Формування трансферного потенціалу суб’єктів електронного бізнесу базується на розвиненій інформаційній інфраструктурі, швидкій адаптації до ІТ-змін, масштабованості рішень та мережевих ефектах для підвищення інноваційного потенціалу. Процес формування трансферного потенціалу підприємств електронного бізнесу має бути спрямований на підвищення ефективності діяльності та максимізацію прибутку, а також забезпечення високого рівня задоволення потреб клієнтів. Враховуючи специфіку електронного бізнесу, цей процес повинен бути гнучким і динамічним, щоб оперативно реагувати на зміни в попиті та умовах ринку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectе-бізнесuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectринок е-торгівліuk_UA
dc.subjectтрансферний потенціалuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectінформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectтактичне управлінняuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.titleФормування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі регулювання сфери торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_ of _the_ transfer_ potential.pdfФормування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі регулювання сфери торгівлі253.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.