Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11721
Название: Механізми тактичного управління торговельних підприємств на основі використання ї х потенціалу в умовах розвитку е-бізнесу. Український журнал прикладної економіки та техніки
Авторы: Стегней, Маріанна Іванівна
Іртищева, Інна Олександрівна
Попович, Олеся Петрівна
Ключевые слова: торговельні підприємства
електронний бізнес
тактичні механізми управління
е-комерція
цифрові інструменти
стратегія торгового підприємства
потенціал підприємства
трансферний потенціал
конкурентоспроможність
Дата публикации: 2024
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена визначенню сутності та особливостей тактичних механізмів управління торговельними підприємствами в умовах розвитку е-бізнесу на основі використання їх потенціалу. Досліджено, що ринок електронного бізнесу на сучасному етапі перебуває на стадії розвитку, що підтверджується збільшенням кількості підприємств на ринку онлайн-продажів, зростанням обсягів цих продаж та їх частки у загальних обсягах торгівлі. Встановлено переваги і недоліки переходу торговельних підприємств на цифрові платформи та основні загрози, які перешкоджають ефективному розвитку в цій сфері, серед яких: війна та порушення логістики, впровадження законодавчих обмежень, нестабільність валютних курсів, глобалізація конкуренції тощо. Вказані загрози потребують оптимізації стратегії та відповідних тактичних механізмів управління торгівельними та іншими бізнес-процесами. Визначено, що тактичні механізми торговельної діяльності на ринку електронної комерції на основі використання потенціалу підприємств – це комплекс заходів та інструментів, які орієнтовані на досягнення довгострокових цілей розвитку підприємства, закріплених у стратегії проникнення та розвитку на ринку електронного бізнесу, що передбачає ефективне використання потенціалу підприємств. Ці механізми забезпечують гнучкість та ефективність у впровадженні стратегічних планів, сприяють адаптації до змін ринкового середовища та підтримці конкурентних переваг. Зазначено, що управління торговельною компанією в умовах виходу на ринок електронної комерції вимагає інтегрованого підходу, що охоплює комплексні маркетингові, операційні та фінансові механізми. Маркетинговий механізм включає просування бренду, управління асортиментом, ціноутворення, CRM, багатоканальний продаж та аналіз ринку. Операційні механізми передбачають оптимізацію вебсайту, управління онлайн-рекламою, впровадження систем управління замовленнями та ефективної логістики, а також використання інструментів CRM для підтримки клієнтських відносин. Фінансові механізми зосереджені на управлінні грошовими потоками, оптимізації витрат, оцінці цінових стратегій та управлінні фінансовими ризиками, що дозволяє забезпечити стабільний ріст і конкурентоспроможність компанії .
Описание: Стегней М. І., Іртищева І. О., Попович О. П. Механізми тактичного управління торговельних підприємств на основі використання ї х потенціалу в умовах розвитку е-бізнесу. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2024. Том 9. № 3. - С. 97 – 101.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11721
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mechanisms_ of_ tactical_ management _of_ trade_ enterprises.pdfМеханізми тактичного управління торговельних підприємств на основі використання ї х потенціалу в умовах розвитку е-бізнесу. Український журнал прикладної економіки та техніки371.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.