Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11677
Назва: Технологія «перевернутий клас» на уроках інформатики в початкових класах
Автори: Швардак, Маріанна Василівна
Мочан, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: технологія «перевернутий клас»
урок інформатики
початкові класи
ефективність
цифрові навички
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Науково-методичну статтю присвячено системному аналізу застосування технології «перевернутий клас» на уроках інформатики в початкових класах. Для дослідження використано теоретичні методи: системно-структурний аналіз, синтез, класифікація, порівняння, абстрагування, узагальнення. На основі проведеного дослідження зроблено висновок, що технологія «перевернутий клас», за умови правильної організації, може бути ефективною, адже підвищує рівень умотивованості та успішності молодших школярів.
Опис: Швардак М.В., Мочан Т.М. Технологія «перевернутий клас» на уроках інформатики в початкових класах // Науковий журнал Хортицької національної академії. Scientific Journal of Khortytsia National Academy (Серія: Педагогіка. Соціальна робота).С.22-29 Випуск 1(10)2024
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11677
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TECHNOLOGY.pdfТЕХНОЛОГІЯ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС» НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ879.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.