Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11669
Title: Соціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегії
Authors: Реслер, Марина Василівна
Гальо, Ярослав Миколайович
Keywords: соціальна відповідальність
маркетингові стратегії
підприємства
бізнес
Issue Date: 2024
Abstract: У сучасному динамічному бізнес-середовищі інтеграція соціальної відповідальності в маркетингові стра-тегії стала життєво важливим підходом для компаній, які прагнуть досягти довгострокового успіху та сталого розвитку. У цій статті досліджується роль соціальної відповідальності у формуванні ефективних маркетин-гових стратегій. Метою дослідження виступають різні аспекти соціальної відповідальності, включаючи сталу розробку продуктів, етичні практики ведення бізнесу та залучення громади. Завдяки поєднанню якісного та кількісного аналізу дослідження розглядає приклади успішної інтеграції КСВ у маркетингові стратегії, висвіт-люючи переваги та виклики, пов’язані з цим. Отримані дані підкреслюють, що компанії, які використовують КСВ як маркетинговий інструмент, можуть не лише зробити позитивний внесок у суспільство та навколишнє середовище, а й отримати значні прибутки для бізнесу.
Description: Реслер М.В., Гальо Я.М. Соціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегії // Економіка та суспільство. Випуск # 64 / 2024
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11669
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SOCIAL_RESPONSIBILITY.pdfСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ718.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.