Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11669
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеслер, Марина Василівна-
dc.contributor.authorГальо, Ярослав Миколайович-
dc.date.accessioned2024-08-30T11:43:33Z-
dc.date.available2024-08-30T11:43:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11669-
dc.descriptionРеслер М.В., Гальо Я.М. Соціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегії // Економіка та суспільство. Випуск # 64 / 2024uk_UA
dc.description.abstractУ сучасному динамічному бізнес-середовищі інтеграція соціальної відповідальності в маркетингові стра-тегії стала життєво важливим підходом для компаній, які прагнуть досягти довгострокового успіху та сталого розвитку. У цій статті досліджується роль соціальної відповідальності у формуванні ефективних маркетин-гових стратегій. Метою дослідження виступають різні аспекти соціальної відповідальності, включаючи сталу розробку продуктів, етичні практики ведення бізнесу та залучення громади. Завдяки поєднанню якісного та кількісного аналізу дослідження розглядає приклади успішної інтеграції КСВ у маркетингові стратегії, висвіт-люючи переваги та виклики, пов’язані з цим. Отримані дані підкреслюють, що компанії, які використовують КСВ як маркетинговий інструмент, можуть не лише зробити позитивний внесок у суспільство та навколишнє середовище, а й отримати значні прибутки для бізнесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.titleСоціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SOCIAL_RESPONSIBILITY.pdfСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ718.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.