Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11669
Название: Соціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегії
Авторы: Реслер, Марина Василівна
Гальо, Ярослав Миколайович
Ключевые слова: соціальна відповідальність
маркетингові стратегії
підприємства
бізнес
Дата публикации: 2024
Краткий осмотр (реферат): У сучасному динамічному бізнес-середовищі інтеграція соціальної відповідальності в маркетингові стра-тегії стала життєво важливим підходом для компаній, які прагнуть досягти довгострокового успіху та сталого розвитку. У цій статті досліджується роль соціальної відповідальності у формуванні ефективних маркетин-гових стратегій. Метою дослідження виступають різні аспекти соціальної відповідальності, включаючи сталу розробку продуктів, етичні практики ведення бізнесу та залучення громади. Завдяки поєднанню якісного та кількісного аналізу дослідження розглядає приклади успішної інтеграції КСВ у маркетингові стратегії, висвіт-люючи переваги та виклики, пов’язані з цим. Отримані дані підкреслюють, що компанії, які використовують КСВ як маркетинговий інструмент, можуть не лише зробити позитивний внесок у суспільство та навколишнє середовище, а й отримати значні прибутки для бізнесу.
Описание: Реслер М.В., Гальо Я.М. Соціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегії // Економіка та суспільство. Випуск # 64 / 2024
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11669
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SOCIAL_RESPONSIBILITY.pdfСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ718.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.