Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11642
Назва: Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі
Автори: Кравченко, Леся Степанівна
Липчанко-Ковачик, Оксана
Куричка, Тетяна
Ключові слова: методика викладання зарубіжної літератури
старша школа
ліричні твори
психолого-педагогічні особливості навчання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дрогобич
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано специфіку застосування «емоційної паузи» під час вивчення ліричних творів на уро ках зарубіжної літератури у старшій школі. Ми розглянули важливість вивчення лірики випускниками із психоло го-педагогічного погляду, а також окреслено методологічні домінанти поетапного проведення уроків з вивчення таких творів зарубіжної літератури.
Опис: Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі / Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 75, Т.2. - С.145-149
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11642
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FEATURE_OF_IMPLEMENTATION.pdfОСОБЛИВІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕТАПУ «ЕМОЦІЙНОЇ ПАУЗИ» НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ЛІРИЧНИХ ТВОРІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ887.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.