Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11638
Назва: Соціальні медіа як ефективний канал професійної комунікації фахівців публічних бібліотек
Автори: Лідія, Прокопович
Олена, Веремчук
Ключові слова: публічні бібліотеки
професійна комунікація
соціальні медіа
соціальні мережі
вебсайт
блог
проєкт
Дата публікації: 2024
Видавництво: МДУ: Мукачево
Короткий огляд (реферат): Наукова новизна полягає увведенні внауковий обіг даних про особливості викори-стання впублічних бібліотеках України соціальних мереж як платформ для презентації своєї професійної діяльності та підвищення репутації, установлення та поглиблення професійних контактів істворення професійних колаборацій, обміну професійною інформацією та досві-дом, підвищення кваліфікації. Устатті узагальнено дані про діяльність провідних публічних бібліотек України звикористання соціальних медіа зметою просування цілей своєї діяльно-сті, залучення читачів та професійної комунікації. Виявлено основні тенденції використання соціальних медіа для професійної комунікації фахівців публічних бібліотек.
Опис: Прокопович, Л., & Веремчук, О. (2024). Соціальні медіа як ефективний канал професійної комунікації фахівців публічних бібліотек. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері, 7(1), 159–170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11638
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Social_media_as_an_effective_channel_of_professional_communication_of_public_library_specialists.pdfСоціальні медіа як ефективний канал професійної комунікації фахівців публічних бібліотек330.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.