Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКас'яненко, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-08-14T07:29:00Z-
dc.date.available2024-08-14T07:29:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626-
dc.descriptionКас'яненко О.М. Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України // Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 75, том 1, 2024. С.316-321uk_UA
dc.description.abstractСучасні педагогічні тенденції характеризуються орієнтацією передусім на формування цілісної світоглядної картини, а не надання окремих предметних знань. По-друге, загальносвітові гуманістичні тенденції зумовлюють підвищену увагу до проблем інклюзії як запоруки можливості рівного доступу громадян до соціальних благ. Аналіз наукових досліджень за означеною проблемою дозволив диференціювати їх за двома напрямами: 1) поняття та сутність інтегрованого навчання; 2) принципи та характерні особливості соціальної адаптації дітей з ООП. Було виявлено, що наявні дослідження мають здебільшого теоретичний або теоретико-методологічний характер. Публікацій, присвячених емпіричному дослідженню впливу інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП, не знайдено.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectобмежені можливості здоров’яuk_UA
dc.subjectсередня освітаuk_UA
dc.titleВплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE_IMPACT_OF_INTEGRATED.pdfВПЛИВ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ НА СОЦІАЛЬНУ АДАПТАЦІЮ ДІТЕЙ З ООП У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ825.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.