Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626
Titel: Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України
Autoren: Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Stichwörter: інклюзивне навчання
освітній простір
соціалізація
обмежені можливості здоров’я
середня освіта
Erscheinungsdatum: 2024
Zusammenfassung: Сучасні педагогічні тенденції характеризуються орієнтацією передусім на формування цілісної світоглядної картини, а не надання окремих предметних знань. По-друге, загальносвітові гуманістичні тенденції зумовлюють підвищену увагу до проблем інклюзії як запоруки можливості рівного доступу громадян до соціальних благ. Аналіз наукових досліджень за означеною проблемою дозволив диференціювати їх за двома напрямами: 1) поняття та сутність інтегрованого навчання; 2) принципи та характерні особливості соціальної адаптації дітей з ООП. Було виявлено, що наявні дослідження мають здебільшого теоретичний або теоретико-методологічний характер. Публікацій, присвячених емпіричному дослідженню впливу інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП, не знайдено.
Beschreibung: Кас'яненко О.М. Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України // Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 75, том 1, 2024. С.316-321
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
THE_IMPACT_OF_INTEGRATED.pdfВПЛИВ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ НА СОЦІАЛЬНУ АДАПТАЦІЮ ДІТЕЙ З ООП У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ825.14 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.