Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11608
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2024-08-09T07:28:45Z-
dc.date.available2024-08-09T07:28:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11608-
dc.descriptionЧекан, Оксана Іванівна Міждисциплінарний аналіз розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями / Оксана Іванівна Чекан // Inclusion and Diversity : науковий журнал / гол. ред. Боряк О.В. - Суми : ВД "Гельветика", 2024. - Вип.4. - С. 24-29uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена міждисциплінарному аналізу розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку з аутистич ними порушеннями, яка є актуальною темою в сучасній корекційній педагогіці. Робота базується на комплексному під ході до вивчення мовленнєвих особливостей дітей з аутизмом, враховуючи психологічні, педагогічні, неврологічні аспекти. У статті викладено глибокий аналіз літератури, результати спостережень та експериментів, що дозволяє отримати цілісне уявлення про особливості зв’язного мовлення дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСумиuk_UA
dc.subjectаутизмuk_UA
dc.subjectзв’язне мовленняuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.subjectкорекційна педагогікаuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectмовленнєві порушенняuk_UA
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний аналізuk_UA
dc.titleМіждисциплінарний аналіз розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INTERDISCIPLINARY_ANALYSIS.pdfМІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З АУТИСТИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ983.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.