Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11607
Назва: Enhancing language development in autistic preschoolers through corrective interventions
Автори: Chekan, Oksana
Чекан, Оксана Іванівна
Kasianenko, Oksana
Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Barna, Khrystyna
Барна, Христина Василівна
Ключові слова: autism spectrum disorders
розлади аутичного спектру
speech therapy practice
логопедична практика
peculiarities of the communication function
особливості комунікативної функції
speech activity
мовленнєва діяльність
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): The problem of autistic disorders in preschool children is considered to be one of the most relevant for modern preschool educational institutions, as speech activity serves as a basis for the process of knowledge acquisition and overall personality development. Timely identification of speech disorders, practical study of their characteristics and differentiation of autistic disorders are identified as the basis of the speech therapy work system. The study aims to analyse the functionality of corrective speech development in preschool children with autistic disorders. Several general scientific research methods were used to achieve the research goals, including analysis, synthesis, abstraction, induction and deduction, specification and formalisation, and comparisonПроблема аутичних розладів у дітей дошкільного віку вважається однією з найактуальніших для сучасності дошкільних навчальних закладів, оскільки мовленнєва діяльність є основою процесу засвоєння знань і в цілому розвиток особистості. Своєчасне виявлення мовленнєвих порушень, практичне вивчення їх характеристик і диференціація аутичних розладів визначена як основа системи логопедичної роботи. Дослідження спрямоване на аналіз функціональні можливості корекційного мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з аутичними розладами. Кілька загальнонаук Для досягнення цілей дослідження використовувалися такі методи дослідження, як аналіз, синтез, абстракція, індукція та ін дедукція, специфікація та формалізація, а також порівняння.
Опис: Oksana Chekan, Oksana Kasianenko, Khrystyna Barna Enhancing language development in autistic preschoolers through corrective interventions // REVIEW ARTICLE Published Online: June 12, 2024. С.1-7
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11607
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Enhancing_language.pdfEnhancing language development in autistic preschoolers through corrective interventions843.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.