Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКобаль, Василь Іванович-
dc.date.accessioned2017-10-27T08:15:31Z-
dc.date.available2017-10-27T08:15:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/115-
dc.description.abstractУ монографії здійснено теоретичний аналіз стану проблеми у філософській, психолого-педагогічній, історичній та методичній літературі; визначено роль навчальних програм та підручників з історії України у розвитку пізнавальних інтересів учнів середнього шкільного віку; висвітлено шляхи розвитку пізнавальних інтересів учнів в педагогічній думці Закарпаття. Проаналізовано досвід сучасної школи щодо розвитку пізнавальних інтересів на уроках історії України; визначено педагогічні та методичні особливості розвитку пізнавальних інтересів учнів середнього шкільного віку; висвітлено хід та результати експериментальної роботи з методики розвитку пізнавальних інтересів учнів середнього шкільного віку (5-го та 7-8-х класів) на уроках історії рідного краю; запропоновано експериментально апробовану модель та методику розвитку пізнавальних інтересів учнів 5-го та 7-8-х класів, використовуючи краєзнавчий матеріал. Для викладачів вищих навчальних закладів, науковців, магістрантів, аспірантів, студентів, педагогічних працівників.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМукачевоen_US
dc.relation.ispartofseriesМонографія;-
dc.subjectісторія Україниen_US
dc.subjectпізнавальні інтереси учнівen_US
dc.titleМетодика розвитку пізнавальних інтересів учнів при вивченні історії України засобами краєзнавстваen_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01_Kobal_monografia_2014.pdfМетодика розвитку пізнавальних інтересів учнів при вивченні історії України засобами краєзнавства : Монографія3.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.