Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11537
Назва: Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Фельдеші, К.Т.
Ключові слова: інтерес
пізнавальний інтерес
предметний світ
дошкільник
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано психолого-педагогічну структуру пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу, яку складають взаємопов’язані між собою інтелектуальні, емоційні, регулятивні та творчі процеси. Встановлено, що в процесі освітньо-виховного процесу важливо розвивати такі процеси, як інтелектуальні (здатність до аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, установлення причинно-наслідкових зв’язків), емоційні, вольові (розвиток цілеспрямованості, формування дій з планування), творчі (розвиток варіативності й гіпотетичності) – усе, що в органічному зчепленні й становить основу розвитку пізнавального інтересу дошкільнят до історії предметного світу.
Опис: Іванова В.В., Фельдеші К.Т. Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу / Іванова В.В., Фельдеші К.Т. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 40-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11537
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_and_pedagogical_structure_of_preschoolers_cognitive_interest_in_the_history_of_the_subject_world.pdfПсихолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу804.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.