Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11537
Titel: | Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу |
Autoren: | Іванова, Вікторія Вікторівна Фельдеші, К.Т. |
Stichwörter: | інтерес пізнавальний інтерес предметний світ дошкільник |
Erscheinungsdatum: | 2024 |
Herausgeber: | Мукачево: МДУ |
Zusammenfassung: | У статті охарактеризовано психолого-педагогічну структуру пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу, яку складають взаємопов’язані між собою інтелектуальні, емоційні, регулятивні та творчі процеси. Встановлено, що в процесі освітньо-виховного процесу важливо розвивати такі процеси, як інтелектуальні (здатність до аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, установлення причинно-наслідкових зв’язків), емоційні, вольові (розвиток цілеспрямованості, формування дій з планування), творчі (розвиток варіативності й гіпотетичності) – усе, що в органічному зчепленні й становить основу розвитку пізнавального інтересу дошкільнят до історії предметного світу. |
Beschreibung: | Іванова В.В., Фельдеші К.Т. Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу / Іванова В.В., Фельдеші К.Т. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 40-44. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11537 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Psychological_and_pedagogical_structure_of_preschoolers_cognitive_interest_in_the_history_of_the_subject_world.pdf | Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу | 804.36 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.