Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528
Title: Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі
Authors: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Герич, А.А.
Keywords: здобувачі початкової освіти
проєктна діяльність
особистісно
орієнтоване навчання
діяльнісний підхід
дистанційне навчання
модельне навчання
Issue Date: 2024
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У статті розглянуто концептуальні підходи до вивчення здобувачами початкової освіти природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами зосереджено увагу на характеристиці таких підходів: проєктна технологія навчання, особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, дистанційне та модельне навчання. Впровадження означених концептуальних підходів до формування природничо-наукової компетентності є новим, нестандартним рішенням розвитку освітнього процесу, яке дозволить вже найближчим часом досягти якісно нового освітнього результату.
Description: Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі / Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 11-16.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conceptual_approaches_to_the_study_of_the_natural_educational_field.pdfКонцептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі825.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.