Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorГерич, А.А.-
dc.date.accessioned2024-07-01T11:37:36Z-
dc.date.available2024-07-01T11:37:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528-
dc.descriptionКузьма-Качур М.І., Герич А.А. Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі / Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 11-16.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто концептуальні підходи до вивчення здобувачами початкової освіти природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами зосереджено увагу на характеристиці таких підходів: проєктна технологія навчання, особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, дистанційне та модельне навчання. Впровадження означених концептуальних підходів до формування природничо-наукової компетентності є новим, нестандартним рішенням розвитку освітнього процесу, яке дозволить вже найближчим часом досягти якісно нового освітнього результату.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectздобувачі початкової освітиuk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectособистісноuk_UA
dc.subjectорієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectмодельне навчанняuk_UA
dc.titleКонцептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conceptual_approaches_to_the_study_of_the_natural_educational_field.pdfКонцептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі825.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.