Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528
Назва: | Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі |
Автори: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна Герич, А.А. |
Ключові слова: | здобувачі початкової освіти проєктна діяльність особистісно орієнтоване навчання діяльнісний підхід дистанційне навчання модельне навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто концептуальні підходи до вивчення здобувачами початкової освіти природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами зосереджено увагу на характеристиці таких підходів: проєктна технологія навчання, особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, дистанційне та модельне навчання. Впровадження означених концептуальних підходів до формування природничо-наукової компетентності є новим, нестандартним рішенням розвитку освітнього процесу, яке дозволить вже найближчим часом досягти якісно нового освітнього результату. |
Опис: | Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі / Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 11-16. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Conceptual_approaches_to_the_study_of_the_natural_educational_field.pdf | Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі | 825.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.