Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528
Назва: Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Герич, А.А.
Ключові слова: здобувачі початкової освіти
проєктна діяльність
особистісно
орієнтоване навчання
діяльнісний підхід
дистанційне навчання
модельне навчання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто концептуальні підходи до вивчення здобувачами початкової освіти природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами зосереджено увагу на характеристиці таких підходів: проєктна технологія навчання, особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, дистанційне та модельне навчання. Впровадження означених концептуальних підходів до формування природничо-наукової компетентності є новим, нестандартним рішенням розвитку освітнього процесу, яке дозволить вже найближчим часом досягти якісно нового освітнього результату.
Опис: Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі / Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 11-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conceptual_approaches_to_the_study_of_the_natural_educational_field.pdfКонцептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі825.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.