Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528
Title: | Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі |
Authors: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна Герич, А.А. |
Keywords: | здобувачі початкової освіти проєктна діяльність особистісно орієнтоване навчання діяльнісний підхід дистанційне навчання модельне навчання |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Мукачево: МДУ |
Abstract: | У статті розглянуто концептуальні підходи до вивчення здобувачами початкової освіти природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами зосереджено увагу на характеристиці таких підходів: проєктна технологія навчання, особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, дистанційне та модельне навчання. Впровадження означених концептуальних підходів до формування природничо-наукової компетентності є новим, нестандартним рішенням розвитку освітнього процесу, яке дозволить вже найближчим часом досягти якісно нового освітнього результату. |
Description: | Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі / Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 11-16. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Conceptual_approaches_to_the_study_of_the_natural_educational_field.pdf | Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі | 825.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.