Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11447
Назва: Компонентно-структурна характеристика фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Автори: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Попович, Оксана Михайлівна
Бобирєва, Олена Сергіївна
Ключові слова: майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
фахова компетентність
фахова компетентність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
професійна підготовка
компоненти
критерії
показники
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті представлено теоретичне обґрунтування компонентно-структурної характеристики фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Авторами встановлено, що фахова компетентність майбутніх вихователів структурно є сукупністю чотирьох компонентів (мотиваційного, когнітивного, конативного та рефлексивного), які відображають необхідний обсяг теоретичних знань, практичних умінь та навичок професійної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти, особистісно-професійні якості й умотивованість фахівців. Кожен компонент деталізується критеріями (мотиваційно-аксіологічний, когнітивно-пізнавальний; конативнопрактичний та рефлексивно-особистісний) з відповідними показниками.
Опис: Атрощенко Т. Компонентно-структурна характеристика фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Тетяна Атрощенко, Оксана Попович, Олена Бобирєва // Молодь і ринок. - № 2 (222) лютий 2024. - С. 42-46
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11447
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE _COMPONENT _AND _STRUCTURAL _CHARACTERISTICS_ OF_ THE _PROFESSIONAL.pdfКомпонентно-структурна характеристика фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти1.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.