Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11429
Назва: Маркетингове середовище підприємства: сутність та складові
Автори: Пугачевська, Катерина Йосипівна
Мондик, К.
Ключові слова: підприємство
маркетингове середовище
міжнародні конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Пугачевська, К. Маркетингове середовище підприємства: сутність та складові / К. Пугачевська, К. Мондик // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 4-5 квітня 2024 року). - Мукачево : МДУ, 2024. - С.101-102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11429
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_environment_of_the_enterprise_essence_and_components.pdf3.16 MBМаркетингове середовище підприємства: сутність та складовіПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.