Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛизанець, Анжела Гейзівна-
dc.contributor.authorПеленко, В.-
dc.date.accessioned2024-05-29T10:53:30Z-
dc.date.available2024-05-29T10:53:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421-
dc.descriptionЛизанець, А. Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства / А. Лизанець, В. Пеленко // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 4-5 квітня 2024 року). - Мукачево : МДУ, 2024. - С.85-87.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectміжнародні конференціїuk_UA
dc.titleМаркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_marketing_concept_of_managing_the_sales_policy_of_a_wholesale_trade_enterprise.pdfМаркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства3.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.