Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421
Назва: Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства
Автори: Лизанець, Анжела Гейзівна
Пеленко, В.
Ключові слова: торговельне підприємство
маркетинг
збутова політика
міжнародні конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Лизанець, А. Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства / А. Лизанець, В. Пеленко // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 4-5 квітня 2024 року). - Мукачево : МДУ, 2024. - С.85-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_marketing_concept_of_managing_the_sales_policy_of_a_wholesale_trade_enterprise.pdfМаркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства3.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.