Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421
Title: Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства
Authors: Лизанець, Анжела Гейзівна
Пеленко, В.
Keywords: торговельне підприємство
маркетинг
збутова політика
міжнародні конференції
Issue Date: 2024
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Лизанець, А. Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства / А. Лизанець, В. Пеленко // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 4-5 квітня 2024 року). - Мукачево : МДУ, 2024. - С.85-87.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_marketing_concept_of_managing_the_sales_policy_of_a_wholesale_trade_enterprise.pdfМаркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства3.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.