Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11419
Назва: Дослідження поняття "маркетинговий аудит"
Автори: Кадар, Ю.
Ліба, Наталія Степанівна
Ключові слова: аудит
маркетинг
міжнародні конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Кадар, Ю. Дослідження поняття "маркетинговий аудит" / Ю. Кадар, Н. Ліба // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 4-5 квітня 2024 року). - Мукачево : МДУ, 2024. - С.78-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11419
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Study_of_the_concept_of_marketing_audit.pdfДослідження поняття "маркетинговий аудит"3.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.