Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11419
Название: Дослідження поняття "маркетинговий аудит"
Авторы: Кадар, Ю.
Ліба, Наталія Степанівна
Ключевые слова: аудит
маркетинг
міжнародні конференції
Дата публикации: 2024
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Кадар, Ю. Дослідження поняття "маркетинговий аудит" / Ю. Кадар, Н. Ліба // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 4-5 квітня 2024 року). - Мукачево : МДУ, 2024. - С.78-79.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11419
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Study_of_the_concept_of_marketing_audit.pdfДослідження поняття "маркетинговий аудит"3.16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.