Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11412
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрілець, Ю. Н. | - |
dc.contributor.author | Скиба, М. І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-28T10:11:13Z | - |
dc.date.available | 2024-05-28T10:11:13Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11412 | - |
dc.description | Стрілець Ю. Н. Створення навчального середовища в фінських школах: перспективи для трансформації шкільної освіти в Україні / Ю. Н. Стрілець, М.І. Скиба // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 1(36), 2024. - С. 202-208 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано систему освіти в Фінляндії і встановлено, що вона характеризується своєю гнучкістю, комплексним підходом, освітою на основі інклюзії та високою цінністю, покладеною на педагогів, що призводить до постійного розвитку знань. Система освіти Фінляндії сприяє використанню різних методів і методів навчання, надає фінансову допомогу для освіти, забезпечує рівні можливості для студентів з особливими потребами та цінує професію вчителя, що призводить до сильного акценту на дослідження та просування знань. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | МДУ | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | фінська система освіти | uk_UA |
dc.subject | ступенева освіта | uk_UA |
dc.title | Створення навчального середовища в фінських школах: перспективи для трансформації шкільної освіти в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Creating_ an_ educational _environment_ in_ Finnish _schools.pdf | Створення навчального середовища в фінських школах: перспективи для трансформації шкільної освіти в Україні | 808 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.