Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11374
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorШвардак, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2024-05-09T06:58:57Z-
dc.date.available2024-05-09T06:58:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11374-
dc.descriptionШвардак, Маріанна Василівна Особливості формування освітнього середовища у фінських школах / Маріанна Василівна Швардак // Вісник науки та освіти. Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія" : електронний журнал / гол.ред. Гурко О.В. - Київ, 2024. - № 1(19). - С. 1388-1396uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню особливостей формування освітнього середовища у фінських школах. Відомо, що Фінляндія – країна, яка займає лідируючу позицію в світових рейтингах якості освіти. Разом з тим, це одна з країн, яка брала активну участь у реформуванні української освіти. Чимало її ідей лягло в основу концепції Нової української школи. Досвід Фінляндії і надалі вивчається українськими педагогічними та науково-педагогічними працівниками з метою виокремлення цінних ідей для подальшого впровадження в українську освіту. Одним із першорядних напрямів реформування освіти є освітнє середовище. Мета статті – аналіз освітнього середовища фінських шкіл задля виявлення ключових особливостей його формування. З’ясовано, що освітнє середовище закладу освіти трактується в нормативних документах як сукупність належних і безпечних умов, що створюються в закладі освіти для навчання, виховання, розвитку здобувачів освіти і праці педагогічних працівників. Виявлено, що освітнє середовище у закладах Фінляндії організовано таким чином, щоб створити належні і безпечні умови для освітньої діяльності школярів та педагогічної діяльності вчителів. Визначено, що освітнє середовище фінських шкіл характеризується впровадженням комплексного інтегрованого підходу, що об'єднує фізичну, екологічну, психологічну та цифрову безпеку, комфортність, доступність, інклюзивність, безбар'єрність, умотивованість, інноваційність та практичну орієнтованість. Ці особливості сприяють формуванню високоякісного та гармонійного освітнього середовища, яке сприяє всебічному розвитку, взаєморозумінню та активному навчанню.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectзаклад освіти Фінляндіїuk_UA
dc.subjectфізичнаuk_UA
dc.subjectекологічнаuk_UA
dc.subjectпсихологічна та цифрова безпекаuk_UA
dc.subjectкомфортністьuk_UA
dc.subjectдоступністьuk_UA
dc.subjectінклюзивністьuk_UA
dc.subjectбезбар'єрністьuk_UA
dc.subjectумотивованістьuk_UA
dc.subjectінноваційність та практична орієнтованістьuk_UA
dc.titleОсобливості формування освітнього середовища у фінських школахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Peculiarities_ of_ educational _environment_ formation_ in_ Finnish_ schools.pdfОсобливості формування освітнього середовища у фінських школах302.29 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!