Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11373
Title: | Імерсивні технології в початковій освіті |
Authors: | Швардак, Маріанна Василівна |
Keywords: | імерсивні технології віртуальна реальність доповнена реальність застосунок молодші школярі початкова освіта |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | Стаття присвячена проблемі використання імерсивних технологій у початковій освіті. З’ясовано, що імерсивні технології за останні роки стрімко розвинулись від сумнівно перспективних до трендових та скрізь використовуваних. Доведено, що введення їх в освітній процес Нової української школи є потребою сьогодення та чинником підвищення якості освіти. Визначено мету статті: вивчити особливості використання імерсивних технологій в початковій освіті. Уточнено сутність імерсивних технологій. Виділено складові імерсивних технологій: реальну (об'єктивну), доповнену (додану) та віртуальну реальності. Висвітлено якісні характеристики застосування імерсивних технологій у початковій освіті. Наведено приклади використання імерсивних технологій у процесі вивчення різних освітніх галузей початкової освіти, зокрема: мовно-літературної, математичної, природничої, інформатичної, технологічної, соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної, мистецької та фізкультурної. Визначено, що застосування імерсивних технологій у початкових класах містить: віртуальні екскурсії, віртуальні лабораторії, AR-книги, AR-ігри, 3D-моделювання. |
Description: | Швардак М. В. Імерсивні технології в початковій освіті / М. В. Швардак // Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки. - № 2 (11), 2023. - С. 227-239 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11373 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Immersive_ technologies_ in _primary_ education.pdf | Імерсивні технології в початковій освіті | 785.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.