Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвардак, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2024-05-08T08:04:28Z-
dc.date.available2024-05-08T08:04:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11370-
dc.descriptionШвардак М. В. Вебквест-технологія на уроках інформатики в початкових класах / М. В. Швардак // Наукові записки малої академії наук України. - 2 (27) 2023. - С. 103-110uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено вебквест-технології, що застосовується на уроках інформатики в початкових класах. Метою статті є здійснення загальної характеристики вебквест-технології, вивчення особливостей її застосування на уроках інформатики в початкових класах, а також виявлення впливу вебквестів на якість освіти. Уточнено сутність понять «вебквест» та «вебквест-технологія». Визначено головну ідею вебквесту, яка полягає в активній партнерській взаємодії учнів між собою та з вебресурсами, що сприяє розвитку мотивації до навчання, інформаційної грамотності та цифрової компетентності школярів. Виокремлено основні елементи вебквест-технології (сценарій, завдання, ресурси, інтерактивність, оцінювання). З’ясовано, що існує кілька класифікацій вебквестів, однією з найбільш оптимальних є поділ останніх за рівнем технічної складності. Адаптовано алгоритм підготовки та проведення вебквесту до уроків інформатики в початковій школі. Виявлено, що вебквест будується за логікою технології проблемного навчання: від постановки проблеми до шляхів її розв’язання, представлення результату і рефлексії, що спрямовано на розвиток здобувача освіти як активного суб’єкта життєдіяльності. Запропоновано кілька онлайн-ресурсів для вебквестів, які доцільно використовувати на уроках інформатики в початкових класах (LearningApps.org, Kahoot!, Quizlet, Quizizz, Edpuzzle, Webquest). Запропоновано теми з інформатики для четвертого класу, за якими доцільно проводити вебквести. Проаналізовано основні особливості використання цієї технології на уроках інформатики в початковій школі. Розроблено методичні рекомендації для вчителів. Виявлено, що, використовуючи вебквести на уроках інформатики, варто враховувати певні виклики та обмеження застосування цієї технології в освітньому процесі. Визначено, що вебквест-технологія є ефективним засобом розвитку інформаційної грамотності та цифрової компетентності молодших школярів на уроках інформатики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвебквестuk_UA
dc.subjectвебквест-технологіяuk_UA
dc.subjectінформатикаuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleВебквест-технологія на уроках інформатики в початкових класахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Webquest_ technology_ in_ computer_ science.pdfВебквест-технологія на уроках інформатики в початкових класах785.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.