Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1137
Title: Маркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку
Authors: Проскура, Володимир Федорович
Keywords: маркетинг
територія
регіон
регіональний розвиток
маркетинг території
Issue Date: 2014
Publisher: ЧДТУ
Abstract: В роботі визначено необхідність розвитку територій в рамках маркетингової концепції; розглянуто рівні територіального маркетингу, розкрито їхню сутність; представлено багаторівневу концепцію територіального маркетингу, розглянуто класифікацію груп споживачів, досліджено критерії, за якими люди вибирають територію, придатну для проживання.
Description: Проскура В. Ф. Маркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку / В. Ф. Проскура // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки" : збірник наукових праць / гол. ред. О. В. Коломицева ; МОНУ ; ЧДТУ. – Черкаси : ЧДТУ, 2014. – Випуск 37. Частина 3. – С. 142-147.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1137
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Znpchdtu_2014_37(3)__22.pdfМаркетинг територій як фактор ефективного регіонального розвитку219.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.