Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11298
Назва: Ситуативно-рольові вправи: ефективний інструмент формування комунікативної компетентності на уроках 3-4 класів
Автори: Адамчо, Юліанна Михайлівна
Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: ситуативно-рольові вправи
формування комунікативної компетентності
на уроках 3-4 класів
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вінниця, Україна «UKRLOGOS Group»
Короткий огляд (реферат): У статті зосереджена увага на аналізі ситуативно-рольових вправ як ефективному інструменті формування комунікативної компетентності на уроках 3-4 класів. З’ясовано методи використання вправ у навчальному процесі та їх вплив на розвиток мовленнєвої та соціальної компетентності учнів. Стаття аналізує ефективність цього підходу на основі практичного досвіду впровадження відповідних методик на уроках мови та літератури.
Опис: Ситуативно-рольові вправи: ефективний інструмент формування комунікативної компетентності на уроках 3-4 класів / Ю. М. Адамчо, І. І. Розман // Інтелектуальний ресурс сьогодення: наукові задачі, розвиток та запитання: збірник наукових праць з матеріалами II Міжнародної наукової конференції, м. Кропивницький, 19 квітня, 2024 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024. — С. 157-160
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11298
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Situational_ role_playing _exercises_ an _effective.pdfСитуативно-рольові вправи: ефективний інструмент формування комунікативної компетентності на уроках 3-4 класів2.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.