Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11187
Назва: Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Переста, Х. Я.
Ключові слова: маркетинг, маркетинг, marketing
штучний інтелект
машинне навчання
міжнародні конференції
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Переста, Х. Я. Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу / Х. Я. Переста, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.335-337.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11187
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artificial_intelligence_and_machine_learning_as_a_modern_marketing_tool.pdfШтучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу724.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.