Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11187
Название: Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Переста, Х. Я.
Ключевые слова: маркетинг, маркетинг, marketing
штучний інтелект
машинне навчання
міжнародні конференції
Дата публикации: 2023
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Переста, Х. Я. Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу / Х. Я. Переста, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.335-337.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11187
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Artificial_intelligence_and_machine_learning_as_a_modern_marketing_tool.pdfШтучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу724.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.