Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11187
Titel: Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу
Autoren: Бора, Наталія Юріївна
Переста, Х. Я.
Stichwörter: маркетинг, маркетинг, marketing
штучний інтелект
машинне навчання
міжнародні конференції
Erscheinungsdatum: 2023
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Переста, Х. Я. Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу / Х. Я. Переста, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.335-337.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11187
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Artificial_intelligence_and_machine_learning_as_a_modern_marketing_tool.pdfШтучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу724.9 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.