Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11187
Title: Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу
Authors: Бора, Наталія Юріївна
Переста, Х. Я.
Keywords: маркетинг, маркетинг, marketing
штучний інтелект
машинне навчання
міжнародні конференції
Issue Date: 2023
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Переста, Х. Я. Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу / Х. Я. Переста, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.335-337.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11187
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artificial_intelligence_and_machine_learning_as_a_modern_marketing_tool.pdfШтучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу724.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.