Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123
Title: Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції
Authors: Матвійчук, Світлана Салманівна
Балога, І. І.
Keywords: конкурентоспроможність продукції
конкурентоспроможність
лояльність споживачів
міжнародні конференції
Issue Date: 2023
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Матвійчук, С. С. Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції / С. С. Матвійчук, І. І. Балога // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.331-333.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_of_consumer_loyalty_to_the_brand_as_a_component_of_product_competitiveness.pdfФормування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції685.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.