Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвійчук, Світлана Салманівна-
dc.contributor.authorБалога, І. І.-
dc.date.accessioned2024-04-09T11:32:02Z-
dc.date.available2024-04-09T11:32:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123-
dc.descriptionМатвійчук, С. С. Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції / С. С. Матвійчук, І. І. Балога // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.331-333.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectлояльність споживачівuk_UA
dc.subjectміжнародні конференціїuk_UA
dc.titleФормування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_of_consumer_loyalty_to_the_brand_as_a_component_of_product_competitiveness.pdfФормування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції685.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.