Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123
Назва: Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції
Автори: Матвійчук, Світлана Салманівна
Балога, І. І.
Ключові слова: конкурентоспроможність продукції
конкурентоспроможність
лояльність споживачів
міжнародні конференції
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Матвійчук, С. С. Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції / С. С. Матвійчук, І. І. Балога // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.331-333.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_of_consumer_loyalty_to_the_brand_as_a_component_of_product_competitiveness.pdfФормування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції685.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.