Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123
Название: Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції
Авторы: Матвійчук, Світлана Салманівна
Балога, І. І.
Ключевые слова: конкурентоспроможність продукції
конкурентоспроможність
лояльність споживачів
міжнародні конференції
Дата публикации: 2023
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Матвійчук, С. С. Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції / С. С. Матвійчук, І. І. Балога // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.331-333.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Formation_of_consumer_loyalty_to_the_brand_as_a_component_of_product_competitiveness.pdfФормування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції685.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.