Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123
Titel: Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції
Autoren: Матвійчук, Світлана Салманівна
Балога, І. І.
Stichwörter: конкурентоспроможність продукції
конкурентоспроможність
лояльність споживачів
міжнародні конференції
Erscheinungsdatum: 2023
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Матвійчук, С. С. Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції / С. С. Матвійчук, І. І. Балога // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.331-333.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Formation_of_consumer_loyalty_to_the_brand_as_a_component_of_product_competitiveness.pdfФормування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції685.38 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.