Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070
Назва: | Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії |
Автори: | Молнар, Тетяна Іванівна Лавренова, Марія Василівна Лалак, Наталія Володимирівна Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | міжкультурний простір міжкультурна взаємодія освітнє середовище толерантність терпимість вчитель початкових класів |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується проблема взаємодії суб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами бміжкультурної освіти |
Опис: | Молнар Т. Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Тетяна Молнар, Марія Лавренова, Наталія Лалак, Любов Фенчак // Молодь і ринок. - № 4 (212) квітень 2023. - С. 28-33 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_ primary_ school _teacher_ as_ a _subject_ of_ the_ educational.pdf | Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії | 1.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.