Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11069
Название: Результати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття
Авторы: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: система
педагогічні умови
професійна підготовка
готовність
учитель початкової школи
міжкультурний простір
міжкультурна взаємодія
толерантність
Дата публикации: 2022
Издательство: Умань
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності авторської системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття. Встановлено якісні зміни. У професійному контексті у здобувачів вищої освіти експериментальної групи зменшилися вияви негативних міжкультурних стереотипів, розвинулися комунікабельність і соціальна активність, прагнення до співробітництва з представниками національних меншин. За допомогою методів математичної статистики доведено достовірність отриманих результатів.
Описание: Молнар Т. І. Результати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 2(26) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І. І. Демченко]. – Умань : Візаві, 2022. – С. 6-12
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11069
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Results_ of_ a_ pedagogical_ experiment _on_ the_ implementation.pdfРезультати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття1.83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.