Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11067
Title: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної імпровізації
Authors: Молнар, Тетяна Іванівна
Keywords: педагогічна імпровізація
творчість
урок
вчитель початкових класів
фахова підготовка
Issue Date: 2024
Publisher: Кропивницький
Abstract: Статтю присвячено проблемі підготовки майбутнього вчителя початкових класів до педагогічної імпровізації. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; окреслено значення педагогічної імпровізації у фаховому становленні вчителя; розкрито погляди науковців на сутність та зміст педагогічної імпровізації; схарактеризовано типи педагогічної імпровізації, як от: цільову, змістову, методичну, комунікативну. Описано досвід формування імпровізаційних умінь майбутніх учителів початкових класів під час вивчення дисципліни «Педагогічна майстерність (педагогічна творчість)». З’ясовано, що педагогічна імпровізація розглядається як важлива умова ефективної професійної діяльності вчителя поряд з педагогічною ерудицією, цілепокладанням, творчим мисленням, рефлексією. Вона є необхідним складником освітнього процесу й представляє собою інтуїтивний пошук оперативних рішень у суперечностях між стереотипними та несподіваними ситуаціями в освітньому середовищі початкової школи.
Description: Молнар Т. І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної імпровізації / Т. І. Молнар // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка. - 2024. Випуск 213. - С. 205-305
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11067
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Preparation_ of_future_ primary _school.pdfПідготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної імпровізації1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.