Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11025
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМілашовська, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorШитікова, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-04-05T08:09:15Z-
dc.date.available2024-04-05T08:09:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11025-
dc.descriptionМілашовська О.І. Сучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину / О.І. Мілашовська, Т.В. Шитікова // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 1(32), 2022. - С. 160-164uk_UA
dc.description.abstractВ статті здійснено аналіз сучасних тенденцій та стратегій в музейному маркетингу і їх вплив на аудиторію та збереження культурної спадщини. Розглядаються ключові аспекти музейного маркетингу, включаючи використання цифрових технологій, розвиток віртуальних турів, інтерактивні виставки та соціальні медіа. Особлива увага приділяється вивченню впливу цих стратегій на залучення нових аудиторій, збільшення культурної освіченості та популяризацію музейних колекцій. Досліджується також роль музейного маркетингу у збереженні та просуванні культурної спадщини для майбутніх поколінь.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectмузейний маркетингuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectвіртуальні туриuk_UA
dc.subjectінтерактивні виставкиuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectаудиторіяuk_UA
dc.subjectкультурна спадщинаuk_UA
dc.subjectаналітика данихuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectстратегічне партнерствоuk_UA
dc.titleСучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщинуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Current_ Trends_ and _Strategies_ in_ Museum_ Marketing_ Impact _on_ Audiences_ and _Cultural_ Heritage.pdfСучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину689.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.