Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11025
Название: Сучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину
Авторы: Мілашовська, Ольга Іванівна
Шитікова, Т. В.
Ключевые слова: музейний маркетинг
цифрові технології
віртуальні тури
інтерактивні виставки
соціальні медіа
аудиторія
культурна спадщина
аналітика даних
маркетингові дослідження
стратегічне партнерство
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): В статті здійснено аналіз сучасних тенденцій та стратегій в музейному маркетингу і їх вплив на аудиторію та збереження культурної спадщини. Розглядаються ключові аспекти музейного маркетингу, включаючи використання цифрових технологій, розвиток віртуальних турів, інтерактивні виставки та соціальні медіа. Особлива увага приділяється вивченню впливу цих стратегій на залучення нових аудиторій, збільшення культурної освіченості та популяризацію музейних колекцій. Досліджується також роль музейного маркетингу у збереженні та просуванні культурної спадщини для майбутніх поколінь.
Описание: Мілашовська О.І. Сучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину / О.І. Мілашовська, Т.В. Шитікова // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 1(32), 2022. - С. 160-164
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11025
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Current_ Trends_ and _Strategies_ in_ Museum_ Marketing_ Impact _on_ Audiences_ and _Cultural_ Heritage.pdfСучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину689.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.