Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11025
Titel: Сучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину
Autoren: Мілашовська, Ольга Іванівна
Шитікова, Т. В.
Stichwörter: музейний маркетинг
цифрові технології
віртуальні тури
інтерактивні виставки
соціальні медіа
аудиторія
культурна спадщина
аналітика даних
маркетингові дослідження
стратегічне партнерство
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: В статті здійснено аналіз сучасних тенденцій та стратегій в музейному маркетингу і їх вплив на аудиторію та збереження культурної спадщини. Розглядаються ключові аспекти музейного маркетингу, включаючи використання цифрових технологій, розвиток віртуальних турів, інтерактивні виставки та соціальні медіа. Особлива увага приділяється вивченню впливу цих стратегій на залучення нових аудиторій, збільшення культурної освіченості та популяризацію музейних колекцій. Досліджується також роль музейного маркетингу у збереженні та просуванні культурної спадщини для майбутніх поколінь.
Beschreibung: Мілашовська О.І. Сучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину / О.І. Мілашовська, Т.В. Шитікова // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 1(32), 2022. - С. 160-164
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11025
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Current_ Trends_ and _Strategies_ in_ Museum_ Marketing_ Impact _on_ Audiences_ and _Cultural_ Heritage.pdfСучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину689.58 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.