Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10909
Title: | Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців |
Authors: | Лодатко, Євген Ліба, Наталія Степанівна Пасєка, Станіслава |
Keywords: | освітні парадигми методологічні підходи організація підготовки фахівців міждисциплінарний підхід мільтидисциплінарний підхід трансдисциплінарний підхід метадисциплінарний підхід |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Проаналізовано феномен різноманіття методологічних підходів до організації підготовки фахівців у системі професійної освіти. Позначено, що підготовка фахівців у різні історичні періоди засновувалася на різних методологічних підвалинах, серед яких перевага зазвичай віддавалася засвоєнню знань, але в останні десятиліття спостерігається зміна ціннісних орієнтирів освітньої діяльності. Вмотивовано, що серед начасних методологічних підвалин виокремлюються міждисциплінарний, мільтидисциплінарний, трансдисциплінарний та метадисциплінарний підходи, які слугують основою освітніх парадигм у системах підготовки фахівців різних спеціальностей. Схарактеризовано особливості організації освітнього процесу в системі професійної освіти на різній парадигмальній основі відповідно до компетентнісних вимог професійних стандартів і соціальних очікувань якості професійної освіти. |
Description: | Лодатко Є. Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців / Є. Лодатко, Н. С. Ліба, С. Пасєка // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Серія «Педагогічні науки». Випуск № 1.2024. - С. 5-13 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10909 |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Phenomenology_ of_ paradigms as _a _subject _of _methodological _reflection.pdf | Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців | 844.03 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!