Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10909
Title: Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців
Authors: Лодатко, Євген
Ліба, Наталія Степанівна
Пасєка, Станіслава
Keywords: освітні парадигми
методологічні підходи
організація підготовки фахівців
міждисциплінарний підхід
мільтидисциплінарний підхід
трансдисциплінарний підхід
метадисциплінарний підхід
Issue Date: 2024
Publisher: МДУ
Abstract: Проаналізовано феномен різноманіття методологічних підходів до організації підготовки фахівців у системі професійної освіти. Позначено, що підготовка фахівців у різні історичні періоди засновувалася на різних методологічних підвалинах, серед яких перевага зазвичай віддавалася засвоєнню знань, але в останні десятиліття спостерігається зміна ціннісних орієнтирів освітньої діяльності. Вмотивовано, що серед начасних методологічних підвалин виокремлюються міждисциплінарний, мільтидисциплінарний, трансдисциплінарний та метадисциплінарний підходи, які слугують основою освітніх парадигм у системах підготовки фахівців різних спеціальностей. Схарактеризовано особливості організації освітнього процесу в системі професійної освіти на різній парадигмальній основі відповідно до компетентнісних вимог професійних стандартів і соціальних очікувань якості професійної освіти.
Description: Лодатко Є. Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців / Є. Лодатко, Н. С. Ліба, С. Пасєка // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Серія «Педагогічні науки». Випуск № 1.2024. - С. 5-13
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10909
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Phenomenology_ of_ paradigms as _a _subject _of _methodological _reflection.pdfФеноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців844.03 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!