Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10903
Назва: | Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі |
Автори: | Розман, Ірина Іллівна Rozman, Iryna Кравченко, Леся Kravchenko, Lesya |
Ключові слова: | зарубіжна література старша школа медіаосвіта медіаграмотність практичні навички критичне мислення |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | івано-Франківськ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається процес упровадження медіаосвіти для розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури в старшій школі. Зазначається, що медіаосвіта допомагає учням розвивати навички критичного мислення щодо інформації, яку вони здобувають у медіа, сприяє аналізувати, оцінювати та сприймати різноманітні медійні формати, що робить їх менш вразливими до маніпуляції та недостовірної інформації. У статті зауважено, що медіаосвіта – це складник сучасної освіти, яка спрямована на розвиток медійної грамотності учнів та охоплює різні аспекти роботи з медіа |
Опис: | Розман І.І., Кравченко Л. Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі // Гірська школа Українських Карпат, №29, 2023. С.122-125 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10903 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MEDIA_WORLD_AS_A_FACTOR.pdf | МедіаоСВіТа яК чинниК РозВиТКУ КРиТичноГо МиСлення УчніВ на УРоКах заРУБіЖноЇ ліТеРаТУРи У СТаРШій ШКолі | 726.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.