Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10903
Назва: Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Rozman, Iryna
Кравченко, Леся
Kravchenko, Lesya
Ключові слова: зарубіжна література
старша школа
медіаосвіта
медіаграмотність
практичні навички
критичне мислення
Дата публікації: 2023
Видавництво: івано-Франківськ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес упровадження медіаосвіти для розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури в старшій школі. Зазначається, що медіаосвіта допомагає учням розвивати навички критичного мислення щодо інформації, яку вони здобувають у медіа, сприяє аналізувати, оцінювати та сприймати різноманітні медійні формати, що робить їх менш вразливими до маніпуляції та недостовірної інформації. У статті зауважено, що медіаосвіта – це складник сучасної освіти, яка спрямована на розвиток медійної грамотності учнів та охоплює різні аспекти роботи з медіа
Опис: Розман І.І., Кравченко Л. Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі // Гірська школа Українських Карпат, №29, 2023. С.122-125
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10903
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MEDIA_WORLD_AS_A_FACTOR.pdfМедіаоСВіТа яК чинниК РозВиТКУ КРиТичноГо МиСлення УчніВ на УРоКах заРУБіЖноЇ ліТеРаТУРи У СТаРШій ШКолі726.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.