Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10903
Название: Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі
Авторы: Розман, Ірина Іллівна
Rozman, Iryna
Кравченко, Леся
Kravchenko, Lesya
Ключевые слова: зарубіжна література
старша школа
медіаосвіта
медіаграмотність
практичні навички
критичне мислення
Дата публикации: 2023
Издательство: івано-Франківськ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається процес упровадження медіаосвіти для розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури в старшій школі. Зазначається, що медіаосвіта допомагає учням розвивати навички критичного мислення щодо інформації, яку вони здобувають у медіа, сприяє аналізувати, оцінювати та сприймати різноманітні медійні формати, що робить їх менш вразливими до маніпуляції та недостовірної інформації. У статті зауважено, що медіаосвіта – це складник сучасної освіти, яка спрямована на розвиток медійної грамотності учнів та охоплює різні аспекти роботи з медіа
Описание: Розман І.І., Кравченко Л. Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі // Гірська школа Українських Карпат, №29, 2023. С.122-125
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10903
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MEDIA_WORLD_AS_A_FACTOR.pdfМедіаоСВіТа яК чинниК РозВиТКУ КРиТичноГо МиСлення УчніВ на УРоКах заРУБіЖноЇ ліТеРаТУРи У СТаРШій ШКолі726.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.